Jimmy flyttar...

I bloggen brukar jag bara skriva om hundarna...  men nu gör jag ett undantag, så här i juletider o allt! 
Så var julen över. Vi hade en lugn och skön jul med god mat och många julklappar. Jag fick bland annat radioapparater att använda på söket som jag önskat mej..Jättebra :))..och doftljus,badlakan, och fina ramar att sätta in Cosys två chamionattavlavlor i som ligger i lådan:)). Tack!! Hundarna har tagit helgen med ro även om det inte har blivit någon aktivering för dom alls. Dom anpassar sej väldigt snabbt och är nöjda med livet ändå.
Nedan lite foton från julafton :))


Efter julen så blev det full fart med flyttning då Jimmy flyttar hemifrån. Så i fredags fick han hämta nyckeln till sin lägenhet och så blev det till att fixa och köra grejer ;)) Det kommer bli så fint så när det är klart! Han har beställt nya möbler från Ikea så då blir det Kanon!  Jättekul för honom med egen lya..men jag känner redan hur TOMT det blev ..... Nu är min lägenhet plötsligt riktigt stor....
Så här ser hans lägenhet ut nu..så här glad är han att flytta  :))


Kommentarer
Postat av: Lena & Gubben

Roligt att läsa lite om familjen din,förstår att det känns tomt när sonen flyttar,men va roligt för honom,tyvärr livets gång,själv hoppas jag att det dröjer lite innan mina två yngsta flyttar.
Önskar dig & dina härliga fyrbenta ett riktigt framgångsrikt & bra GOTT NYTT ÅR.
Kramar Lena,Gubben & Zina

2007-12-30 @ 19:35:04
URL: http://web.comhem.se/~u71484461/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0