SM nojja o jaktprovsstart

Ojj SM närmar sej med stormsteg och det är bara drygt en vecka kvar. Tycker det strular med träningen lite varstans...o undrar om det kan bero på att det är mina nerver som spökar? Cosy känner säkert att jag är lite skärrad. Men jag hoppas o tror att det hinner lugna sej och att jag lyckas fokusera när tävlingen väl drar i gång. Det ska iallafall bli jätteskoj att få vara med! En dröm som jag aldrig trodde jag skulle få uppleva! Jag ska försöka att bara NJUTA och att ha kul!

Ett avbrott i SM uppladdningen blir det på lördag när vi åker på jaktprov! Det är Kelly som ska starta :)) De ringde igår från provet och berättade att NU var det vår tur:))   Vi stod som 3:dje reserv från början. Kelly har gått jättebra på träningarna nu så det ska bli spännande.,,men men prov är prov och då kan allt hända ;)

Här en bild på Mari o Ladda från sökträningen!


Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Agneta Jönsson

Lycka till med mamma Kelly i helgen.



Agneta & Exa

2008-08-14 @ 14:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0