Sorgligt besked

Fick idag ett sorgligt besked att Tidy fått somna in. " En stjärna har slocknat..eller en ny stjärna har tänts på himlen"
Tidy som är mamma till Cosy o mormor till Kelly blev 12 år gammal.
Jag minns så väl när jag såg henne jobba för första gången på ett inofficiellt  A-prov i Katrineholmstrakten där jag oxå startade min goldentik Cindy. Jag blev kär i denna underbara tik direkt :)) Sedan fick jag förmånen att bli fodervärd åt en tik undan henne "Cosy" och resten av sagan vet ni :))
Tidy var en stor personlighet och kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta!
Tänker på Anki med familj.
Kram Maud

Kommentarer
Postat av: Lena & Gubben

Oh..nej..så sorgligt.Men tänk ändå vilken härlig tik som gett så mycket & blev hela 12 år,beundransvärt.

Tänker på er / Kram från oss

2008-12-10 @ 23:08:37
URL: http://www.vallgubben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0