Uppåt igen ;))

Idag åkte vi iväg för en heldagsträning och trevligt umgänge. Det har blivit lite av en tradition att göra den här resan en gång om året som uppladdning inför höstens jaktprov.Med full packning i bilen..dummys matsäck med kaffe och korv plus engångsgrillar...hihi mycket grejer blir det när man ska iväg..tror jag alltid lyckas ha mest packning ;)) Började naturligtvis med en kopp kaffe o lite planering när vi var framme och sedan körde vi igång. Det kastades långa markeringar i vatten där hundarna fick gå över ett par små  öar på väg till dummyn,som ibland hamnade på en ö längre bort eller i vattnet bakom.Kastarde även en lång markering på tung myrmark där det var stora "pölar" med vatten emellan oxå. Sök i myrmark o dirigering hann vi oxå med. Är jättenöjd med Kelly idag som verkligen var duktig :))..Min lilla pussgurka :) ..vilken skillnad mot förra träningen när "ingenting" fungerade kändes det som.... då var hon billig kan jag säga :) ..Idag..är hon inte till salu för alla pengar i världen !! Extra kul  var att samtliga hundar var duktiga idag :))
Ohh vad roligt vi hade! Stort Tack till alla som var med!! Ser redan fram emot nästa år!

Kelly kommer in med markering från myren.



Kommentarer
Postat av: Lena & Gubben

Härliga bilder från eran kanondag.Kul att Kelly inte är till salu nu ( ha,ha )

Kram från oss.

2008-07-23 @ 07:27:35
Postat av: ANNICA

KUL? JAG TYCKER DET ÄR SYND .TÄNKTE JUST LÄGGA ETT BUD. ;) NEJDÅ JAG HAR ATT JOBBA MED SÅ DET RÄCKER OCH BLIR ÖVER. LYCKA TILL PÅ SM VI HOPPAS KOMMA OCH KIKA PÅ ER OCH KANSKE LÄRA OSS ETT OCH ANNAT.

KRAM ANNICA O NIKKI

2008-07-24 @ 05:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0