Brukslydnad o bilbesiktning

I går eftermiddag åkte jag till EBK och tränade igenom Cosy i brukslydnadens moment. Tränade mycket framåtsändande och lägger fokus på att hon ska GÅ o inte trava när hon går ner i tempo innan gruppen. Det gick riktigt bra men sedan återstår det att se om det fungerar på tävling. Hon har en viss förmåga att kunna pinna på i trav så det går ganska fort ändå .;) Annars tyckte jag det gick riktigt hyfsat ;) även om skallet har mer att önska..(lite glest) Nu får vi bara hoppas på uppehållsväder imorgon och inte för blöta planer så damen behagar krypa...

Så var jag o besiktade bilen igår morse oxå..lite nervöst var det allt, men det gick bra och det blev tummen upp o godkänd. så jag klarade mej från ombesiktning den här gången. Skönt!..dock med ett par påpekanden som behöver åtgärdas,bland annat ett positionsljus som inte fungerade ,plus att det behöver bytas bromsbelägg fram.

Trevlig Helg!

Kommentarer
Postat av: Cia

FANTASTISKT goda bullar idag!!!

2008-05-18 @ 19:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0