Cykling

Idag har jag hittat en bra cykelväg som jag kan cykla med hundarna. Bitvis får jag gå med cykeln där det är motionsspår och lite backar där det är förbjudet att cykla men det blir bra o omväxlande o så tror jag det är väldigt bra att GÅ i backar för att sträcka ut musklerna. Annars är det ju lättare för hundarna att galoppera och fuska sej uppför ;)..o så får ju jag röra lite extra på mej..haha vilket inte är helt fel. Cosy börjar slappna av alltmer och litar mer o mer på att jag iNTE ska köra på henne med cykeln i ett obevakat ögonblick. Kelly däremot bryr sej inte alls utan har ångat på sedan första cykelturen. Så henne får jag säga till att ta det lugnt..haha tror den hunden kan trava hur fort som helst:)) Finns det inget hundtrav så man kunde tjäna en hacka?? Haha kanske ska höra efter med exmaken som jobbar på Sundbyholns travet om dom inte ska ha något jippo med hundtrav!
Annars går mycket tid åt med att hjälpa Anki o Lena med planering inför kennelträffen i helgen. Ska bli så kul att träffa alla trevliga searoverhundar med mattar o hussar. Hela 7 av Kellys valpar är anmälda till WT på söndag :)) ..ska bli så skoj att träffas igen ;))
Ojj vad naturen fullkomligt exploderat sista veckan. Det är så vackert!!
image123

Kommentarer
Postat av: Linn

Hejsan!

Jag hade tänkt att starta hundtrav bara för skoj skull.Har en redan planerad bana-runt vår by(ca.1km) ^^, Skulle vara toppen om hundtrav blir känt! :) Hundar kan ju faktiskt trava väldigt fort! Har en cavalier som jag har kopplat en vagn bakom & han springer väldigt bra med den & galopperar nästan ingenting!

//Linn

2008-07-01 @ 16:12:01
URL: http://www.Hundtrav.pånätet.se
Postat av: Linn

Ny hemsideadress :)

2008-07-01 @ 16:19:16
URL: http://www.Hundtrav.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0