Äntligen op

Visserligen är det här en hundblogg men idag kan jag inte låta bli att skriva lite annat..Idag är det nämligen äntligen dax att operera bort min knöl som jag har haft flera år. Den ska visserligen vara ofarlig men ändå. ..Skönt men samtidigt lite läskigt för den har vuxit sej ganska så stor.(som en stor mandarin) Usch o fy! Blir så sur att jag inte fick ta bort när den var mindre...:( men då envisades de med att det var en "skönhetsoperation" så först nu när jag har besvär av den så ska den bort. Så håll tummarna för mej idag när jag ligger på operationsbordet efter kl.9.00 idag;)
Hoppas allt går bra för Cosy o jag ska ju tävla på söndag :)
Ha det gott o Trevlig Helg!

Uppdaterat...14.30
Hemma igen och operationen gick bra :))  men fy  vilken stor o äcklig knöl som togs bort!!
Än sitter bedövningen i men det lär väl kännas när den släpper.
 

Kommentarer
Postat av: Katarina

Skönt att allt gick bra. Alltid lite nervöst med operationer. Annars så är det lämplig tid att ta det lite lugnt, tråkigt väder att vara ute och träna i.

Kram

Katarina

2008-11-14 @ 16:13:54
Postat av: Jill

Vad skönt att det gick bra!

Hoppas det går bra på söndag och att ni slipper regn.

Ha en trevlig helg!

2008-11-15 @ 14:59:53
URL: http://www.jaktlabrador.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0