Bloggtorka..

Ja... nu har det blivit dåligt med bloggandet ett tag.  Har liksom kommit av mej med det mesta.. Inte mått så bra mm. Nåväl..ska försöka komma igen och hoppas att även träningslusten kommer tillbaka. Vet såväl att vi behöver träna inför kommande Länsmästerskap i lydnad den 16/11... där vi har Länsmästartiteln att iallafall försöka försvara... :o
Har även anmält Cosy till Nacka Cup 29/11 eftersom jag skippade "Stora Stockholm". Jättesynd bara att det krockade med klubbens adventsgröt, men när det mailet kom hade jag  redan anmält..men men man kan inte vara med på allt..tyvärr.

Har iallafall tränat ett sökpass i veckan och Cosy går fortfarande bra :)) det är väl jag som har gjort lite missar i hur jag skickar henne. Men Cosy är överlycklig att få träna och få äta sina snusdosor med kattmat hos figgarna;) Sist hade hon så bråttom ut på påviset att hon fullkomligt skuttade ut på bakbenen:)) Hon är för rolig!!
Har börjat träna skall med Kelly och äntligen har det börjat lossna litegrann och jag kan faktiskt lura ur henne ett skall åt gången o belöna det :) vi tränar även krypet inne på hallmattan, och det går bättre o bättre men är definitivt inte lätt! så vem vet kanske vi tar upp brukset igen så småningom,efter valpningen till våren.

Kanske återkommer  med mera idag om vi tar oss ut och tränar lite lydnad iallafall på eftermiddan

Uppdatering..Det blev träning! Jag pallrade mej iväg till odlarn där jag efter en stund fick sällskap av Mari som kom efter jobbet. Körde igenom båda hundarna och det gick bra. Tränade  utan kommendering idag men vi hjälptes åt att lägga ut vittringspinnarna åt varann.

Kommentarer
Postat av: Jill

Man kan inte vara på topp jämt ;)

Nu kom ju solen fram så då är det kanske lite lättare att ta sig ut och få träningsinspiration.



Må så gott!

Jill

2008-11-05 @ 13:14:18
URL: http://www.jaktlabrador.net
Postat av: Lena & Gubben

Kul att du tog dig ut en stund.

Ha de gott / Kram från oss

2008-11-06 @ 08:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0