Skogspromenad

Passade på att ta en skogspromenad på eftermiddagen när solen tittade fram en liten stund :) Känns som det var länge sedan den lyste på oss. Hade några bollar med och passade på att träna lite grann. Tränade lite på "UT" utan att hundarna såg mej. Insåg att Kelly faktiskt inte vet vad bara ordet betyder.....jag har ju alltid sagt UT tillsammans med handtecken. Visst har det hänt att det fungerat ändå ibland men då har det säkert varit rena turen. Jag började med att träna där jag stod synlig men utan att göra handtecken och därefter gömde jag mej bakom ett träd för att sedan flytta mej bakom en backe. Sedan trillade poletten ner och det gick BRA! Provade med Cosy oxå o där märkte jag en tydlig skillnad att hon vet vad UT betyder. Med Cosy passade jag på att träna lite fjärr oxå inför morgondagens tävling. Fotogreferade lite men tyvärr var det lite dåligt ljus så en del blev lite mörka....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0