Sökträning

Idag har vi tränat sök igen. Det känns som en evighet sedan sist ;) Idag var vi 5 stycken i gruppen och jag och Cosy lottades till att köra sist ;) Cosy gick bra och jag är mycket nöjd med träningen. Hon gick i fina slag och med hög motivation som bara ökade kändes det som :) Attans oxå att vi inte får vara med i Skultuna för formen verkar hålla i sej.

Helgen som kommer blir helt hundfri då jag ska åka upp till Stockholm och umgås med min dotter Emma. Det ser jag verkligen fram emot!! Det ska bli så mysigt!

Vill redan nu passa på att önska alla bekanta som ska starta på LRK´s Jaktmästerskap i helgen ett stort LYCKA TILL!!
En extra spark i rumpan till Maria o Arraks!! ..ser fram emot rapporter på sms ;)

Ha det gott / Maud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0