Nordiska Mästerskapet i bruks

Vilken helg!! Jag saknar ord!! Det finns så mycket och skriva så jag vet inte var jag ska börja ... jag är så oerhört glad och tacksam att jag fick förtroendet att följa med och deltaga i det svenska landslaget i bruks. Jätteskoj att göra nya bekantskaper och vilket härligt gäng hela svenska truppen med deltagare o anhöriga som var med. Det blev ett minne för livet för mej! En stor kram till er allesammans!
Sist men inte minst min fanatastiska hund..Cosy. Efter sista momentet på söndagen som var sök så rann tårarna ner för mina kinder..Hon gjorde sitt bästa sök någonsin..och som domarna sa .."nästan perfekt" o tyst och fint förd, betyg 9,5 -9,5 vilket var det högsta betyget som delades ut till Cosy och den finska hunden som vann.
Vi slutade på en hedersam 2:a placering både individuellt och i lag.
Lite bilder från helgen

Hela Sverigetruppen

Invigningsmarsh

Invigningsmarshen

Vackra Norge med utsikt från Fefor Högfjellshotell (det är snö på fjälltopparna i bakgrunden)

Cosy på fjället :))

Cosy ..en stolt farmor med sitt gulliga barnbarn Ida

Bara såå vackert på väg ner från Fefor mot Vinstra!!

Kommentarer
Postat av: ANNICA

VILKEN BEDRIFT. MAN BLIR MÅLLÖS. SÅ BRA. VAD VÄNTAR HÄR NÄST MÅNTRO ? STORT GRATTIS ÖNSKAR ANNICA O NIKKI.

2008-09-23 @ 04:56:09
Postat av: Francisca

GRATTIS!!!

Ni är helt otroliga! Jag beundrar verkligen dig och Cosy, ni är ett otroligt ekipage!



stort grattis

önskar

Fran o labbarna

2008-09-23 @ 10:52:48
URL: http://www.tindrabus.se
Postat av: Christine & Abbe

Heja farmor Cosy!

Du och Maud är min och mattes stora idoler och förbilder!

Ni är så fantastiskt duktiga!



Massor av grattis från oss!

Abbe & Christine

2008-09-23 @ 17:07:34
Postat av: Lena & Gubben

Vilken härlig upplevelse att få se lite av det vackra Norge & sen komma på en andra plats,ni är bäst.

Lycka till på Retriver mästerskapet.

Kramar från oss

2008-09-24 @ 09:39:47
URL: http://www.vallgubben.se
Postat av: Jill

Kan förstå din känsla. Man blir ju tårögd av att läsa. Så otroligt duktiga ni är du och Cosy tillsammans. Visst har du en suverän hund men vad vore hon utan dig ;)

Lycka till på kommande evenemang!

Kram

Jill

2008-09-25 @ 15:18:01
URL: http://www.jaktlabrador.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0