Yes snart åker vi...

Nu är det mesta packat och klart ;) och imorgon åker Cosy och jag till Gudbrandsdalen i Norge för att tävla Nordiskt Mästerskap i bruks. Ska bli jätteroligt och jag är så glad att jag fått förmånen att vara med!
Det enda jobbiga är väl den långa resan men vi tar det lugnt och startar redan i morgon bitti och har dagen på oss.

Tack snälla Mari som tar hand om Kelly under tiden!!

Håll nu tummar o tassar för oss!! ...Nu ska jag packa vidare!

Kram Maud

Här kan ni läsa mer om Nordiska Mästerskapet
http://www.nom2008.com/

Kommentarer
Postat av: annica

Det kan du lita på Stor tumme ifrån Nikki o mej / Annica

2008-09-18 @ 04:58:18
Postat av: Agneta

Lycka till!

Vi håller tummar & tassar

Agneta & Exa

2008-09-18 @ 07:15:23
Postat av: Anonym

Kör hårt, rackarns jobbigt att inte vara med er. Nu får man ist vara hemma o vänta på rapporter.

Man undrar ju hur det ska gå utan coach, handler o peptalker,hehe, säkert jätte bra



Kram Mari

2008-09-18 @ 20:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0