Hane bestämd till Kellys nästa kull :)

Nu är det bestämt vilken hane Kelly ska paras med nästa år. Det blir Tomas Söderströms "Scotty" S(j)CH Hillus Drake. En härlig hane som har ordentligt "drag" under tassarna när det är jobb på G :)  Tycker han påminner mycket om Cosy i sin stil.  Annars är han lugn och väldigt trevlig i vardagen.En mysig hane helt enkelt. Jag ska ha en valp den här gången och det ser jag verkligen fram emot :) Känner mej så duktig att jag ändå klarat att vänta och inte tagit nån valp ur tidigare kullar. men nästa år är Cosy 9 år och jag räknar med att börja trappa ner på hennes tävlande så jag kan satsa helt på en ny valp då ;)
Vi har tränat en hel del sista dagarna och Kelly har gått riktigt bra :) Nu väntar jag med spänning om vi kommit med på jaktprovet i Hofors 15-16/8.
Mason som är far till Kellys Rock-kull tog ett 1:a pris i elitklass i helgen. Stort GRATTIS Tina!

Så lite bilder på Scotty och längst ner Kellydottern "Smilla" ur Pokerkullen


Scotty med sonen Sniper  lika som bär :)

Scotty o Sniper

Scotty myser i gräset..

Tomas o Scotty

Tomas o Scotty

 

 Searover Kellys Wild Card "Smilla" Streamlights Brave Onyx-Kelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0