Jag tror.....

Jag tror att Kelly är dräktig :)) men vet naturligvis inte säkert än ;) men hon uppvisar flera tecken på att det finns små valpar i magen..tex så har hon tappat aptiten och hon verkar må lite illa vilket är ganska vanligt just vid tre veckors dräktighet...Sedan är hon redan tjock..haha men det kan ju oxå bero på att hon fått mycket mat innan,just för att hon skulle ha lite att ta av om hon skulle tappa aptiten.Så är hon lite trött och sover mycket . Utomhus tycker jag oxå hon är lugnare..men där är det inget fel på aptiten ;( då äter hon allt vad hon kan komma över..
Hoppas på fint väder i morgon så ska jag försöka fotografera lite igen..
Igår gick vi en härlig långpromenad på ett par timmar i det fina vädret tillsammans med Mari och hennes hundar. Idag på promenaden så tänkte jag ta med kameran men då var det mulet och snöade litegrann så det var inget bra fotoväder. Idag gick vi bara vår vanliga runda i skogen på en knapp timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0