Lydnads dag

Idag gjorde vi en utflykt till Vagnhärad och tränade med ett gäng lydnadskompisar.Cosy o jag fick åka med Lena o Gubben , Tack snälla för det..det är betydligt roligare och oxå billigare att kunna samåka! Det var länge sedan vi sågs och det var jättekul att träffas igen och titta på varann och utbyta lite träningsideér :) Vi var i ett stort fint ridhus som Jennie fixat. Cosy var överlycklig..o överladdad att äntligen få träna igen! Det är såå roligt att träna med henne..glädjen smittar verkligen av sej:)) när hon lugnat sej lite så gick det riktigt bra!..någon undrade om hon var 8 månader istället för snart 8 år och det känns skönt ;) Jag hoppas verkligen att hon håller sej pigg o fräsh ett par år till.
Stort TACK till alla för "kritiska" ögon och många goa skratt...Jag lovar att åtminstone försöka skärpa mej och minska mina axelrörelser..men det är INTE lätt efter alla år!.. Stackars Cosy som undrar vad matte håller på med ;) hon gör verkligen sitt bästa för att förstå!
Stort tack och kram till er alla för en trevlig och givande dag!
Stort Tack även till mamma och JImmy som tog hand om Kelly så hon kunde vara hemma :))
Längst ner ett foto på den njutande blivande modern snusandes i sängen)


Lena o Gubben kommenderas av Micke på "Gå runten"

Micke o Roddan på fritt följ

Mona o Camilla o lilla Kevin

Jennie och hennes Ess

Sist en bild på Kellys gulliga mage..30 januari

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen! (precis skrivit i din gästbok och har knappat mig vidare). Undrar om inte ni har varit i ett ridhus som ligger ca 1 km från där jag bor. Tror det står en skylt "Jonsberga" eller liknande, ett nybyggt ridhus, det är en träskylt så det är svårt att se när man åker förbi i 70 km/h :)



Vad häftigt med din Cosy, hon gillar det där att jobba med matte. Klart hon kommer att få vara med länge när du aktiverar henne :)



Ja du vi alla har "våra grejer" ...rycker på axlarna, hon fattar säkert :)



Lycka till med träningen!



Spännande det här, nu ska jag läsa vidare, lovar att inte skriva över allt ... ;)

2009-01-30 @ 22:22:43
Postat av: Lena & Gubben

Hej & tack för både igår & idag,jättekul.Cosy var strålande duktig idag.

Ta nu hand om den "lilla"tjockisen Kelly,ska bli spännande att se vad hon har i magen.



Kram till er tre //

2009-01-31 @ 18:30:22
URL: http://www.vallgubben.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0