Härlig känsla!

Börjar med att tacka för alla gulliga grattisar i samband med Kellys championat! jag blir så glad och det värmer verkligen! Tack snälla!..som en annan tävlande sa igår kväll..från flugsvamp till champinjon över en natt är inte illa ;)..
Nu kan jag koncentrera mej helt på Cosy och kommande SM :))
Var och tränade idag på eftermiddagen på EHDK. Ställde ut en SM bana och körde lite i den ordningen momenten kommer på SM. Åhh vilken känsla! Nu gick hon bara så bra! jag som innan ibland har känt mej lite missnöjd med en del detaljer..har väl varit SM spökena som kommit fram ( har retat mej på både det ena o det andra)..som hon kanske gjort även förut ibland utan att jag brytt mej.hmm typ satt sej snett osv. men idag fanns det faktiskt inte ett spår av det!  Min härliga Cosy is back! Nu gäller det att hålla i den här känslan och glädjen och bara ha kul tillsammans !
Kelly fick oxå träna ett par moment. Rutan och fjärret. Jösses vilken sprutt det var på henne oxå! Jag hann knappt med!
Imorgon åker vi och hejar på klubbkompisarna från Strängnäs och hoppas förståss att dom slår Eskilstuna o Enköping i "Tre Klubbars" Sedan är det Searoverträff på söndag! Ska bli jättekul att träffa alla och hoppas förståss att det kommer många Kellyvalpar :))
Trevlig Helg allesammans!!

Mina godingar idag :)) 5 juni 2009

Kommentarer
Postat av: Jill

Stort grattis till Kellys championat. Vad roligt och vad duktiga ni är.

Kram

Jill & co

2009-06-08 @ 12:24:48
URL: http://www.jaktlabrador.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0