Mot Lydnads SM...

Ja, nu är det inte långt kvar innan vi åker mot Karlskrona och lydnads SM. I morgon bitti bär det av! Har börjat packa lite grann och skriver listor vad som ska med. Det ska bli så kul!! Genrepet i går kväll gick bra så nu hoppas jag att det är ett gott tecken på att formen är god ;) Sedan får vi bara hoppas att turen och vädret är med oss på lördag när kvalet avgörs. Men även om vi inte går vidare till finalen så ska vi ha roligt ...det är ett som är säkert :))Tack snälla Katarina och Lena som hjälpte mej med kommendering och peppning! Kommer att sakna er jättemycket nere i Blekinge. Men istället får jag med mej dottern Emma och det ska bli jätteroligt att få umgås med henne flera dagar :)) Vi träffas inte så ofta nuförtiden eftersom hon bor i Stockholm.  Nu har hon tagit ledigt från jobbet och åker med mej på en liten minisemester. Gulle dej :)) Jag hoppas bara hon inte tycker jag är alltför knäpp om tävlingsnerverna gör sej gällande ;)

Här är länken till SM..vet inte hur det kommer att uppdateras under tävlingens gång,men ni kan läsa lite om programmet.

http://www.sbk-sm.se/lydnad%2Dagilty.2009/

eller här på SBK:s hemsida
http://www.brukshundklubben.se/templates/Page____8094.aspx?epslanguage=EN

Ha en Trevlig Helg!!..för det ska vi ha!

Lycka till alla "Sjörövare" som startar på Unghundsderbyt på söndag i Västerås!!
Vi håller tummar o tassar för er!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Cia

Lycka till & hoppas ni får riktigt roligt!! Vi håller förstås alla tummar och tassar.



Kram

Cia & Teo

2009-06-11 @ 17:47:58
Postat av: Mari

Säger som jag brukar när ni är i väg, ha såååå roligt



Kram Mari o byrackor

2009-06-11 @ 23:07:28
Postat av: eMMa

Jag hade jättetrevligt mamma!! Tack för en jättetrevlig långhelg! Ni var så himla duktiga.. ni var bäst hur som helst!! :) kraaam!

2009-06-15 @ 22:00:33
URL: http://emmaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0