Lite lydnadsträning

Idag har vi varit i Katrineholm och tränat lite lydnad.Cosy och jag åkte med Lena o Gubben det är mycket roligare när man kan åka tillsammans och ha sällskap :)) Det var väldigt trevligt och träffas och träna lite ,fika och prata hund;) Nu blev det mer hundsnack än träning för planerna var väldigt hala...men trevligt var det :)) Jag tog det lugnt med Cosy och tränade endast tre moment. Fria följet,gick ok tycker jag med tanke på underlaget. Dumrutan likaså och nu var det inga problem med skiftena ;) Sedan avslutade vi med vittringen som hon gjorde riktigt bra ( fint tempo och bra nosarbete) Så fick vi träffa två gulliga bc valpar. Annelis lilla Biggles och så Guns lilla Yrsnö som var kullsyskon. Dom var hur söta som helst:) Vi hade verkligen tur med vädret för vi var nästan hemma innan det började snöa rejält. Usch nu vill jag ha VÅR!! ..är så trött på den här snön och isen överallt :(
Tack allesammans för en trevlig dag!

Sedan är det förhppningsvis fler labbevalpar på G :))
Maris fodertik Ladda är nu parad och valpar väntas förhoppningsvis i början på maj.
Läs mer på Kennel Searover hemsida
http://www.searover.nu

Kommentarer
Postat av: Jill

Grattis Cosy :)

Åh vad fina de är de små! De växer ju så det knakar :)

Må så gott!

2009-03-03 @ 15:19:07
URL: http://www.jaktlabrador.net
Postat av: Anneli

Gud så gosiga, jätte fina.

Hoppas allt är bra.

Hälsa Ines o må så gott

kram Anneli

2009-03-03 @ 19:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0