Uppletande

Idag har Cosy fått träna uppletande :)) för första gången i år... Väldigt lycklig var hon för det men med facit i handen skulle jag inte låtit henne se när jag vallade och la ut föremålen :o Nu sprang hon precis hur som helst..hej o hå!..inte så konstigt egentligen. Mitt fel..så klart hon har minnesbilden av hur jag gick!! och så tror man att man är snäll och ska hjälpa hunden eftersom vi inte tränat det på länge :o Aajja ..ingen skada skedd för jag gjorde ingen affär av det..men nästa gång ska vi minsann träna som det SKA vara..DOLT!! Jag hade lagt ut 6 föremål idag på drygt 50-50 meter. Alla föremålen kom in men det sista fick hon jobba på länge. det var ett litet skohorn i plast.


Här på solsidan körde vi uppletandet på barmark


På andra ställen i skogen ser det fortfarande ut så här...men SNART är det vår..


Kommentarer
Postat av: Kari

Åååå heldige Cosy, her fins ingen barmark så vi får nok vente med trening....

2009-03-06 @ 07:35:13
URL: http://www.visterwood.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0