Härlig höstpromenad

Ibland är det så skönt att bara vara..rensa huvudet och bara gå i skogen och hundarna får njuta av att "bara" vara hundar. Nu blev det ju inte riktigt så..utan jag hade ett par bollar i fickan och kunde inte låta bli att smyga ut dom på ett par ställen medans dom var upptagna med att leka med varandra..Men det är väldigt svårt att lyckas gömma nåt för dom har ögonen på mej mest hela tiden,om det skulle vara nåt kul på gång;)..men den här gången kunde jag lura dom..bägge två.. Sedan gick vi omkring och plockade lite mossa,rönnbär och lite annat smått o gott som jag ska arrangera till kvällen med lite ljus i. På väg tillbaka så skickade jag Kelly på en av bollarna över gärdet (hagen) och vinklade upp henne snett åt vänster under staketet och uppför en slänt där bollen låg i ett dike.Hon var superduktig och lydde mina tecken,men det var svårt att lägga henne exakt rätt så hon fick vind på bollen. Vet inte vem som blev gladast,,,jag eller hon när hon dök upp med bollen i munnen :)) Så fick Cosy oxå hämta den andra på dirigering som låg lite närmare uppe i skogen utanför hagen. Även det gick bra! Tog lite foton under promenaden..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0