Mycket på G ..

Nu är det mycket på gång framöver:) Vi har haft några fantastiska höstdagar ,men idag är det gråmulet och regnar.Hoppas att väderprognosen visar rätt för då ska det vara uppehåll imorgon. Det ska bli spännande att gå med som picking up på RetrieverMästerskapen och få se alla duktiga hundar. Det är verkligen ett starkt startfält i år med 24 duktiga hundar o förare...Det känns helt rätt att jag inte anmälde Kelly..hade varit alldeles för svårt att göra debut på A-prov på ett RetrieverMästerskap;) Jag hoppas hon får chansen vid ett senare tillfälle att pröva sina vingar på A-prov...och vem vet..kanske vi är med nästa år??
Annars har vi tränat lite lydnad och personsök i veckan med Cosy. Lydnaden känns stabil och bra,(tävling på söndag igen) men jag kan nog känna att söket "kunde" varit bättre ;) Vi hinner iallafall förhoppningsvis träna ett par gånger till innan tävlingen den 1 november som vi kommit med på:o  ...o så måste vi ta ett tag med brukslydnaden igen...gå gå gå..sakta på framåtsändandet som är ett riktigt nötmoment.

Trevlig Helg på er allesammnas!



Mina härliga tjejer :)) som gör mej så glad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0