Lydnads SM nästa..

Nu är det packat o klart för avfärd mot Karlstad tidigt imorgon bitti. Kelly och Rhea får vara på Kolstugan så det blir bara Cosy och jag. Tyvärr blir jag själv i stugan för Lenas pappa har blivit svårt sjuk så hon var tvungen att stryka sej från SM och åka och hjälpa honom. Håller tummarna att det ordnar sej!.. det kommer ju fler SM.
I år känns det lite konstigt att åka och jag har svårt att hitta den där riktiga inspirationen. Det har varit så mycket sista tiden och laddningen inför SM kom liksom av sej.
Men det ska bli jättekul att träffa alla tävlingskompisar och se på duktiga hundar och förare....och jag hoppas tävlingsgnistan infinner sej när det drar ihop sej för invigning o lottning mm.
Vi ska ha KUL! Fast jag har inga förhoppningar att gå till final i år..Vi är bara GLADA deltagare som ska njuta att få vara med ännu ett år! Det blir vårt 7:e lydnads SM i rad.

Sist vill jag önska alla "Sjörövare" och de med Sjörövaranknytning ett STORT LYCKA TILL på Unghundsderbyt i Kalmar på söndag!..Liten extra tumme upp till Kellyvalparna förståss :))
Ha en riktigt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0