Nu är hon hemma:))

Nu har lilla Rhea kommit hem :) Jag hämtade henne i fredagskväll och hon har anpassat sej jättebra! Ja ni förstår väl att hon är helt fantastisk;) hon bara smälter in, samtidigt som hon är framåt och nyfiken så kan hon koppla av och sover djupt och mycket;) Till och med mormor Cosy verkar gilla henne..och då gillar hon inte valpar i vanliga fall. Konstigt det är precis som hon förstår att hon kommit för att stanna...Fast jag har ju talat om det för Cosy förståss och hon är en mycket klok hund som förstår vad jag säger;)
Har fotat litegrann men vädret igår var ju inte det bästa men jag lovar att det kommer bli mycket foton framöver.
Kellys sista valp levereras idag och jag önskar er alla ett stort LYCKA TILL med era små!!!
och hoppas ni blir lika nöjd med er valp som jag är med min lilla Rhea:)


12 juni

Rhea o mormor 12 juni

12 juni

o så blir man så trött

Liten Rhea i höga gräset ;)

13 juni

13 juni Cosy,Kelly o Rhea

13 juni

Cosy o Rhea 13 juni

Rhea leker

Rhea sover...zzzz

Mor o dotter 13 juni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0