WT FRK/Bergslagen

Igår åkte vi med Yvonne o Mari på WT till Hallstahammar. Det var FRK/Bergslagen som arrangerade. Ett trevligt och lite familjärt arrangerat prov. Vädret var lite blandat med regn till och från men ändå ok. Väl framme blev jag oxå sugen på att starta med Cosy, så vi hade tur och fick efteranmäla oss. Kul! Cosy skötte sej bra och knåpade ihop hela 90 poäng, vilket räckte till en 2:a placering efter Teo och Cia som vann på 92 poäng. Stort Grattis!
....men men visst märkte jag att inte Cosy var i toppslag...hihi ju äldre dom blir så lägger dom sej till med vissa olater..andra kanske inte ser men jag märker skillnaden..Tempot är tex inte detsamma som förr..och dummys är väl inte sådär superintressant egentligen så jag tycker nog det kändes "liite" avslaget.Men visst är jag nöjd! Mycket priser fick vi med oss hem,bland annat en säck 15 kg hundmat.
Yvonne debuterade med Sweet i nkl och de skötte sej med den äran och fick ihop 85 poäng! Det såg mycket trevligt ut och Sweet tyckte att det var KUL :) det räckte till en 3:e placering. Stort Grattis till en fin debut!
GRATTIS oxå till Lena o Jackie som vann öppenklassen!
Tack alla för en supertrevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0