Snön är här!

Snön har redan kommit...lite för tidigt och lite för mycket i min mening. Skulle vara helt ok med ett par centimeter så det blir lite ljusare..men inte mer när man vill träna apportering. Men hundarna gillar det! ..utom Cosy som börjar tycka det är pest att gå i koppel. Jag får lugna henne när hon i ren frustration hugger tag i nån pinne eller kvist och börjar härja runt.  Idag ska hon till Redog igen och träna i water treadmillen och jag hoppas hon ska kännas så bra så hon får springa lös igen. Jag kan inte se den minsta hältan och har inte sett det på länge, så jag hoppas att muskeln är helt ok.


Kolla in Cosys blick..jag vet precis vad hon tänker ;-)



Rhea



Mor o dotter i snön..jag förstår att Cosy tycker det är orättvist :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0