Sommar sommar..och annat..

Ja nu är det riktig SOMMAR Det doftar underbart av alla blommor OCH smultron i skogen ;)

Det här hittade jag igår när jag åkte iväg för en träningssväng och skogspromenad...Fick plocka i det jag kunde hitta i ryggsäcken..haha kaffemuggar o vattenskålen till hundarna.

Annars tränar vi på Rhea och jag och vi har en hel del att träna på ;) Men ojj va kul det är!.
 Kelly tar det lugnt och äter medicin efter att jag upptäckte att hon hade början till livmoderinflammation (endometrit). Antibiotikan verkar fungera bra och hon är pigg o glad, fast iof har hon varit det hela tiden. Tur jag upptäckte det i tid och litade på min magkänsla att det inte stod riktigt rätt till och kontaktade veterinär.

Cosy är fortsatt helt ohalt och pigg o glad sedan hon börjat äta Hills j/d Fantastiskt!

sist en bild på den här godingen som jag förhoppningsvis kommer träffa en hel del framöver ;)


söt som socker..eller hur Mari :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jodå så att.....

2011-07-04 @ 20:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0