Vunnit högsta vinsten :)

Är bara såå glad!! Det känns som jag vunnit högsta vinsten! Cosy som har varit halt en längre tid och inte ens smärtstillande gjorde någon verkan varken rimadyl, metacam eller previcox :( Jag hade faktiskt gett upp hoppet...men ett sista försök var att  byta foder och ge Hills Prescription J/D. Trodde aldrig det skulle fungera ärligt talat men nu har hon ätit det 2 veckor och varit ohalt sista 4 dagarna :) Helt otroligt! Hon äter även Previcox och Aktiv Hund fortsättningsvis. Så det är bara att hålla tummarna att det fortsätter att fungera.

Har tränat en del med Rhea inför unghundsderbyt som går i Skåne om knappt en vecka.Är i stort sett nöjd med träningen,förutom lite småsaker. Så nu blir det ingen direkt träning utan vi ska ladda och mysa tillsammans sista dagarna. Det ska bli så roligt att få deltaga för en gångs skull. Åren innan så har jag alltid tävlat lydnads SM som gått samma helg, men när det startade upp var jag med o arrangerade innan tävlingsdagen.

Kelly löper nu så det blir ingen direkt träning där heller. Det blir mys med alla tre vovvarna för hela slanten ;)

Sen vill jag GRATTA Lena o Day som VANN ett INT WT i helgen!!
Innan kom svenska laget 5:a på Highclere och kom 2:a på en annan lagtävling endast slagna med 1 poäng!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att J/D fungerar, vi ger Specifics motsvarighet CJD (lite billigare) till vår 11åriga schäfer och det gör honom i det närmaste ohalt... /Fredrik

2011-06-10 @ 19:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0