Livmoderinflammation :(

Efter en orolig helg blev det konstaterat idag att Kelly har livmoderinflammation som jag misstänkte :( Så imorgon är tid bokad för operation.. Inte kul men sen hoppas jag hon mår bättre än nånsin och slipper skendräktigheter..Sen får det bannemej vara slut med sjukdomar o skador på bra länge!

Annars tränar vi på Rhea och jag o det går framåt. Har provat lite på skoj att kommendera höger eller vänster med bara rösten när jag tränat "klockan" och det har fungerat bra och hon har faktiskt gått åt rätt håll alla gånger än sålänge ;)

Sen hände en incidident häromdagen när jag fick för mej att belöna stoppsignalen lite extra. Har köpt nya "Dummyballs" med längre snöre och när jag blåst stopp o hon stannade fint så kastade jag...MITT mellan ögonen på stackars Rhea som duckade men greppade bollen och kom snabbt med den.. Trodde hon skulle ducka nästa gång jag visslade men gullungen satt bara så fint o viftade på svansen:) ( undrar om hon tänkte..kasta inte ..kasta inte ..haha  )så nu tänker jag inte ens försöka kasta nån dummyball i närheten av henne.. Får kasta o träna sidotecken istället ;)

Ni kanske märkt att hemsidan ligger nere för tillfället..så kommer det att vara tills jag bestämmer mej för att ha den kvar eller bara nöja mej med bloggen här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0